KATA ALUAN

SPR

SPR
KLIK UNTUK SEMAK DAFTAR PEMILIH SPR

Followers


Jutaan Belia 2012

Thursday 12 April 2012

RM200 CUKUP UNTUK GADAI MARUAH BANGSA MELAYU - MENANG SORAK KAMPUNG TERDAGAI


LUPA DAN ALPA 
KE BONGOK DAN TULI !!!!

Itulah yang terjadi kepada kepada bangsa Melayu , kita nak share sikit pengalaman sesetengah individu yang mana dahulu pembangkang yang mulai sedar akan kepentingan dan maruah bangsa sampai sanggup menerima RM200 untuk menjadi seperti Beruk Sakai yang baru jumpa Pisang.



Kite sekarang tahu di mana DUIT sangatlah bermakna, untuk bergerak sana sini dan apa yang nak di buat semunya duit, tapi adakah kite lupa akan sejarah masa lampau kita.

Gelagat anak muda kita yang bangganya, tidak hirau kan apa nasib bangsanya sendiri. Adakah kah wajar atau senang erti kata bahasa BODOH mahu di gelarkan pada mereka ini..

PENGKHIANAT BANGSA !!!!!


Menerapkan semangat sosialisme macam ini ke? Dengan turun berdemonstrasi jalanan yang murah , baring atas jalan raya , buat huru hara.Last-last diri sendiri yang kena tangkap dan lepas tu kena bayar born.. Berbaloikah dengan rm 200 itu.?

Wahai anak muda yang panas baran jangan jadi bodoh dan bangang sanggup menaruhkan muka yang lawa , muka yang hensem untuk demo jalanan . Banyak lagi benda engkau boleh buat dari ko dapat rm200 dan daripada risiko yang engkau hadapi.


MINTA KERAJAAN MENITIKBERATKAN HAL INI  SUPAYA TIADA PIHAK YANG BERANI MENCACAT CELAKAN IMEJ NEGARA DAN MENGHUKUM MANA-MANA PENGANJUR YANG CUBA MEMBUAT NEGARA MENJADI HURU HARA.

NO DEMO JALANAN MURAH
NO MUDA MUDI BERDEMO
NO BERSIH HARAM JADAH INI

begini caranya. 
wahai orang yang bangang lagi bengap.. 

Telah disediakan saluran .
untuk tentukan negara sapa yang memerintah.





No comments:

Post a Comment